donderdag 2 februari 2012

COCA-COLA

Een succesverhaal met design als rode draad

In de geschiedenis en de imagovorming van de bekendste frisdank ter wereld heeft design steeds een belangrijke rol gespeeld. Aan de hand van foto’s, advertenties, flesjes, blikjes, affiches, reclamecampagnes, glazen en ontwerpschetsen en tekeningen wordt het verhaal van 125 jaar Coca Cola verteld.
Een tijdlijn met de 125-jarige geschiedenis van het merk, de evolutie van de vormgeving van het flesje, en van het logo en een kijk op enkele opmerkelijke reclamecampagnes vervolledigen dit prachtige kijkboek.
Coca Cola. Een succesverhaal met design als rode draad verschijnt naar aanleiding van de tentoonstelling Coca Cola, 125 jaar design in het Designmuseum in Gent van19.11.2011 tot 26.02.2012.

Hardcover, 17 x 24 cm, 160 pagina's, 120 illustraties.
ISBN: 978-94-6161-039-3 (NL)
€ 25,00

U kunt het boek bestellen via : info@snoeckpublishers.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten